31 C
Śrem
poniedziałek, 15 sierpnia, 2022
Swiper demo
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
Strona głównaMateriał partneraModny kubek firmowy, czyli jaki?
- reklama -spot_img
- reklama -spot_img
- reklama -spot_imgspot_img
spot_img

Modny kubek firmowy, czyli jaki?

Działania marketingowe dla konkretnej firmy mogą przybierać różną formę. Jedni decydują się na reklamę w TV lub radio, jeśli czują, że to coś dla nich i mają na to potrzebny budżet. Inni stawiają na ulotki oraz broszury reklamowe.

Jeszcze inni rezygnują z tych dwóch opcji, ponieważ do promocji chcą wykorzystać najlepsze metody. Za jedną z nich uchodzą gadżety promocyjne. Jednak nie wystarczy jedynie wybrać określonej rzeczy, trzeba ją również odpowiednio nadrukować. Sam gadżet nie wyróżni Cię na tle innych marek – musisz zadbać o odpowiednią grafikę, która wpisze się w obecną modę oraz gust użytkowników. Nie ulega wątpliwości, że do najbardziej popularnych gadżetów należą kubki!

 

Kubek firmowy z logo – sprawdzony gadżet

Choć lata płyną nieubłaganie, kubki nieustannie cieszą się sporym zainteresowaniem, jeśli chodzi o gadżety promocyjne. Ich popularność nie spada, a to dzięki temu, że fantastycznie oddziałują na reputację firmy oraz zainteresowanie nią i dochody. Jednak kubek nie może być takim zwykłym naczyniem. Musi się czymś wyróżniać na tle konkurencji. Naniesione na nie logo firmy nie zawsze wystarczy. Kubek firmowy może mieć nietuzinkowy kolor, a ponadto dobrze zaprojektowaną i trwałą grafikę.

Red cup on table against white brick wall background

Jakie kolory kubków można znaleźć na rynku?

Obecnie na rynku można znaleźć kubki praktycznie w każdym kolorze. Od żółtego, poprzez pomarańczowy, beżowy, czerwony, zielony, fioletowy, czarny czy szary. Mnogość kolorów jest wręcz nie do zliczenia, ponieważ każdy podstawowy może zostać zmodyfikowany. Jeśli jesteś szefem firmy czy spółki i chcesz zainteresować potencjalnych klientów swoją marką, koniecznie postaw na kubek o jakimś wyraźnym kolorze. Intensywność z pewnością wpłynie na rozpoznawalność marki. Do tego oczywiście możesz dołączyć wpadającą w oko grafikę. Może być bardzo abstrakcyjna, ale też duża i jednocześnie dość minimalistyczna.

Zanim wybierzesz konkretny typ kubka, śmiało sprawdź, co mają do zaoferowania firmy zajmujące się produkcją takich właśnie gadżetów reklamowych. Jeśli tylko znajdziesz sporą ilość ciekawych kolorów, śmiało możesz żonglować barwami i wybrać kilka z nich, zamiast jednej.

Żółty, niebieski, zielony i wiele innych!

Żółty to odcień radosny, kojarzący się z wiosną i latem. Jest to kolor słońca, a więc interpretować go można jako życiodajną siłę, dzięki której wszystko na naszej planecie rośnie, rozwija się. Ponadto, żółty kolor symbolizuje inteligencję, radość oraz kreatywność.

Kolejna opcja to kubek w kolorze niebieskim. Możesz na nie postawić w sytuacji, kiedy planujesz gadżety dla zaufanych klientów. Kolor niebieski jest piękny, intensywny, a przy okazji symbolizuje równowagę, spokój oraz zrozumienie międzyludzkie.

 

Kolor zielony to bardzo dobra opcja, jeśli jesteś typowo ekologiczną firmą dbającą o środowisko naturalne, w którym żyjemy. Możesz zdecydować się na kubek w kolorze zielonym lub na kubki bambusowe bądź kubki z łusek kawy. Jest ich sporo na rynku, dlatego z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

A to ciekawe