O nieustającym wsparciu dla klubu, już podczas uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod nowy zakład, wspominał prezes Capchem, Johnson Qin, który wystąpił na uroczystości w… koszulce meczowej Warty Śrem. Deklaracje wsparcia znalazły potwierdzenie w faktach, a obie strony poinformowały o przedłużeniu współpracy o kolejny rok.
– Capchem był pierwszym dużym sponsorem, który zdecydował się wesprzeć Wartę Śrem. Dzięki temu zaangażowaniu Warta wspięła się na wyższy poziom organizacyjny i sportowy. Pozwoliło to otworzyć nowy rozdział w historii śremskiej piłki – powiedział prezes klubu Dominik Sworowski.
Capchem sponsoruje klub od początku 2020 roku. Dzięki wsparciu Warta Śrem mogła świętować awans do V ligi, a obecnie walczy o awans na IV poziom rozgrywkowy. Na półmetku rozgrywek V ligi w III grupie wielkopolskiej drużyna zajmuje wysokie, szóste miejsce.
– Z uznaniem patrzymy na ambicję klubu i plany rozwoju, jakie przed drużyną stawia prezes klubu. Działamy zgodnie ze swoją dewizą „wyzwalamy czystą energię” – nie tylko w biznesie, ale i promując sportowego ducha. Dla nas jednak Warta Śrem to więcej niż klub, przede wszystkim jest to kilkunastotysięczna społeczność, którą tworzą zawodnicy, ich rodziny oraz kibice. To dla nas zaszczyt, że możemy być jej częścią – powiedziała Joanna Pawlicka, Project Site Manager w Capchem Poland.
Zaangażowanie Capchem Poland w działalność Warty wykracza daleko poza tradycyjny sponsoring. Pierwszym wspólnym projektem były sportowe ferie, w ramach których uczniowie szkół podstawowych wzięli udział w sportowych półkoloniach.
Wiosną Capchem Poland został głównym sponsorem Warty. Dotychczasowe wsparcie przekroczyło już ponad 130 tysięcy złotych. Środki przeznaczono na wsparcie drużyny seniorów, stworzenie placu zabaw przy siedzibie klubu oraz organizację turnieju Capchem Cup, w którym wzięło udział ponad 600 młodych piłkarzy.
Chce wiedzieć więcej. Kup czwartkowe wydanie Tygodnia lub e-wydanie TZŚ